Categories
IMMOBILIARI

Les claus per fer una bona captació immobiliària

Qualsevol agència immobiliària ha d’aconseguir immobles per vendre i clients que comprin aquests immobles, a aquest procés mitjançant el qual una agència immobiliària aconsegueix la seva cartera tant d’immobles com de clients, s’anomena captació immobiliària.

Des d’Apialia Sabadell considerem que és fonamental aprendre tècniques de captació immobiliària per seguir avançant i millorant com a agència, per això, anem a deixar les claus per realitzar una bona captació immobiliària.

Per a la captació de nous clients, les agències immobiliàries estan implementant tècniques de màrqueting immobiliari que inclou la gestió tant de la seva pàgina web com de les xarxes socials per estar en contacte continu amb els seus clients, per això és molt important mantenir una web interactiva i completament actualitzada, així com crear continguts de qualitat.

Pel que fa a les xarxes socials, no cal dir que els usuaris actuals aposten per la immediatesa i la rapidesa amb la qual es gestiona qualsevol cosa des d’un simple telèfon mòbil. Per tant, el fet de compartir continguts i estar en contacte directe amb els usuaris és fonamental per crear marca i aconseguir que els propis usuaris comparteixin publicacions, així com guanyar subscriptors i que cada vegada més gent estigui interessada pels nostres immobles.

Amb l’email màrqueting també es poden guanyar molts clients d’una forma molt rendible, ja que tenint en compte que pràcticament tothom disposa d’un correu electrònic, és fàcil arribar a molts usuaris a través d’aquesta estratègia, sempre que generem continguts d’interès.

Així mateix, els portals immobiliaris constitueixen un canal de promoció fonamental per vendre una casa, ja que són una de les maneres més útils i fàcils de generar clients.

Una altra de les maneres d’aconseguir clients és a través de la publicitat de pagament per mitjà de Google incloent el Google Adwords, l’estratègia és bastant bàsica i senzilla.

El que sempre funciona és la publicitat tradicional, cosa que no hem de descartar i entre la qual es troben els anuncis tant a la ràdio com la bustiada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *