Categories
CONSELLS PER A LA LLAR

Com analitzar el mercat immobiliari per vendre més i millor

Per poder avançar creant noves estratègies que ajudin a aconseguir els nostres objectius d’una manera més ràpida i més eficient, qualsevol agència immobiliària ha de realitzar una bona anàlisi del mercat immobiliari. A Apialia Sabadell t’expliquem com analitzar el mercat immobiliari per vendre més i millor.

Si volem optimitzar els nostres esforços i ser competitius, és molt important que la nostra gestió immobiliària faci una investigació profunda i detallada, elaborant una anàlisi de mercat per reunir tota la informació sobre els clients que tindrem en un futur amb l’objectiu de vendre més i millor.

Per a això hem de fer una anàlisi de mercat immobiliari. Aquest estudi comença definint el nostre objectiu: què és el que volem aconseguir amb aquesta anàlisi i perquè volem aconseguir-ho.

En una primera fase cal demanar informació, és fonamental tenir tota la informació possible del nostre sector amb l’objectiu de tenir una idea global el mercat per després enfocar a la zona on treballem.

Dins de tota aquesta informació sobre el sector immobiliari, hi ha una sèrie de dades imprescindibles que hem d’investigar:

  • D’una banda, recopilar dades sobre el nostre públic objectiu, és a dir, el tipus de client a què volem arribar, ja que és fonamental conèixer tant els seus gustos, com els seus interessos i el seu estil de vida per saber quin tipus d’immoble estaran buscant.
  • D’altra banda, és fonamental conèixer a la nostra competència: conèixer la seva influència, com actua, quins tipus d’estratègies de màrqueting utilitza i saber com executen la seva estratègia de mercat.

Encara que a simple vista pot semblar fàcil, fer una anàlisi de mercat immobiliari requereix un coneixement específic i d’una experiència prèvia.

L’objectiu d’aquesta anàlisi de mercat immobiliari, no és altre que conèixer de forma detallada la nostra àrea d’impacte, controlant el tipus de demanda que hi ha a la zona, a més de tota la informació al respecte, com els preus per metre quadrat, etc., i tots les dades socioeconòmiques del nostre públic objectiu, de manera que aconseguim les eines necessàries per posar en marxa la nostra pròpia estratègia de màrqueting i poder aconseguir els nostres objectius.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *