Com diu la dita, el temps és or, i això que s’aplica al món empresarial en general, també cobra sentit en el món immobiliari en particular, ja que les tasques diàries que ha de realitzar un agent immobiliari són molt diverses i és fonamental que gestionin el temps per optimitzar el seu treball.
Des d’Apialia Sabadell et deixarem alguns consells per aprendre a gestionar el temps i que millors les vendes de la teva agència immobiliària.
Programar les tasques
És molt important que organitzis la teva agenda diàriament i que programes totes les tasques pendents, en l’actualitat els programes informàtics i els calendaris ofereixen eines molt útils perquè ens enviïn avisos, així com respostes automàtiques, per poder arribar a totes aquestes coses que tenim pendents en el dia a dia.
En aquest punt també és molt important que aprenguem a automatitzar tasques, ja que avui en dia hi ha programari o CRM, amb els quals podem automatitzar certes tasques perquè ens quedi temps per a coses més urgents o importants.
Aprendre a prioritzar
De totes les tasques i de totes les coses que hem de fer cada dia, és fonamental prioritzar les tasques anant de la més a la menys important.
Qüestió d’organització
Una cosa que sembla tan senzill però que costa tant complir, partint de la priorització de tasques, és molt important organitzar-se per complir-les, tenint en compte en quin moment del dia estem més concentrats i podem fer certes tasques i quins altres moments podem deixar per a altres coses menys urgents.
Aprendre a delegar
En el cas que siguis un gerent i expliquis amb un equip, pots organitzar aquestes tasques i repartir aquelles que sàpigues que poden gestionar les teves agents.
Tenint en compte que el sector immobiliari es reinventa contínuament, cada vegada més, les agències implementen noves tecnologies que els ajuden en el dia a dia i que milloren els seus processos. No obstant això, cal considerar aquests punts clau per fer una millor gestió del temps.